“People can tell you to keep your mouth shut, but that doesn't stop you from having your own opinion.” ( Anne Frank, The Diary of a Young Girl)

Sunday 16 June 2013

MY STORY #PART12 FATNIN vs NECSAFE !

bismillahirrahmanirrahim...

saya ada satu masalah. masalah yang memang masalah la.
masalah saya berkaitan dengan NESCAFE ! a'ah nescafe 3 in 1 tuh !
saya suka minum nescafe ni.
kiranya memang stok wajib ah ada dalam loker !
memang akan ada!



lazat tak terkira..nyum3!


TAPI

masalahnya,
setiap kali minum nescafe ni, mata saya akan terbuka dengan luas seluasnya.
tak pernah ada tanda nak tutup !
apa ntah yang dijampi dalam nescafe ni. sampai memang kalau tergolek kt situ, tergolek kat sini, xtido2 jugak!
so, selalunya minum time musim exam. tapi curi2 jugak minum time tak exam pun.

and now,
saya ada stok nescafe, yang white coffee punye.



yang ni lagi best, sebab lebih halus gitu buih dia.
lebih pekat dan lebih kawwww laa !

actually, malam ni niat nak layan white coffee ni sambil cicah butterscotch gardenia bread.




best ! gandingan yang mantap ah dua ! memang lazat tak terkata ah !!
TAPI,
keno 'ngepek' ko roommate.

"kalu mg tok leh tido male ni, bo ngadu kapku pagi esok"
"tok soh duk minum la, nati xleh tidur"
"pah mula la bekok mato2 pagi esok"

ok. thank you roommate !
so masih tak tersentuh lagi laa white coffee saya tuh.
tapi dah beberapa keping roti habis. sedap makan begitu sahaja !

ok tuh je...

 mood : ngide nak cicoh roti nga nescafe ;(

wassalam..























No comments:

Post a Comment