“People can tell you to keep your mouth shut, but that doesn't stop you from having your own opinion.” ( Anne Frank, The Diary of a Young Girl)

Sunday, 28 July 2013

MY STORY #PART15 ISTIMEWANYA RAMADHAN SAYA II :D

Bismillahirrahmanirrahim…

Part II untuk istimewanya ramadhan saya di IPDA!

Well, istimewa tuh tade la sangat. Biasa-biasa je, cuma exaggerate je lebih.. >.<

Berterawih di bumi IPDA ni senang je, memandangkan Masjid Annur tuh dalam kampus.
Walaupun perjalanannya kesana agak kegelapan lah sikit, tapi ramai je muslimat yang jalan-jalan kaki, so itu cumalah perkara biasa. Hehee

Berminggu-minggu menjalani ibadah puasa, semalam first time la berpeluang berterawih ke Masjid Annur bersama roommate. (sebarang kemusykilan hendaklah disimpan didalam hati)

Wooo sakan kut!hahaha.. apa yang istimewanya?

Istimewanya cuma, bersiap-siap dan berjalan-jalan untuk ke masjid.

Hahaha..


jalan-jalan dengan harapan langkah berpahala :)

haha bajet mcm dokumentasi 

preparation nak pi solat - sediakan ayaq secukupnya :D

heee dapat moreh seciput pun dah oke ! ^.^

Kami ada je curik-curik snap picture dlm masjid tapi tade laa posing2 sakan.

Niat utama nak pi semayang kan ! hehehe.. tapi galok semacam plak bila pi ngn mak cik roommate ni ! hehehe..

Tuh je..wassalam J













2 comments:

  1. Replies
    1. hehe tuh jee. saje nk kasi update blog..cri topik ntah pape ^.^

      Delete