“People can tell you to keep your mouth shut, but that doesn't stop you from having your own opinion.” ( Anne Frank, The Diary of a Young Girl)

Monday 3 December 2012

ask.fm

bismillah..

oyeah hari nieh hari yang agak keliru dan agak jakun dengan benda baru. well, baru la kut for me.. i guess tak ramai lagi kut main benda nieh.. ni lah bendanya! orang akan tanya kita soalan dan kita jawab. alar, ada meh2 ngan twitter kut. hehe. ( nampak sangat boring tade twitter )

hurmm benda agak ok la. menarik jugak. and yang menariknya kita tak tahu sape yang tanya soalan2 tuh. well, ada yang boleh kita tahu if we are friends or followed (?).ntah tak pasti. hurm kadang2 soalan tuh macam dari orang yang kenal kita je. alar, dah tu pi post kat fb, memang la orang yang kenal tanya. hehe..
sebagai contoh :

Andai kata seseorang ingin melamar anda sebagai seorang isteri, apa jawapan anda?

and

anda terima dia kalau dia mlamar awk lg?


aishh hanya orang terdekat jer kut yang tahu tentang nieh. eh eh eh! bukan! tade pun yang melamar lagi ( kut?).. ishh yang pasti agak tededah ah kat ask.fm neih nak jawab jawapan tuh. so kena pandai2 la kelentong tanak bagi nampak peribadi sangat. hehe.. kang tak psal2 kang jadi hal besar plak.. hurm macam2.. -_-
tape la, just untuk meluangkan masa yang free sangat2 nie dengan sesuatu, tade la boring sesangat.

hurm esok insyaAllah akan ada agenda besar. nak hang out ng naimians kat kb.. aishh pikir sal ni pun dah satu hal.. doakan esok baik2 sahaja.. amin...

p/s : True friends do not judge each other. They judge other people together 

















No comments:

Post a Comment